NAJLEPSZE FORUM REKLAMOWE - Darmowa REKLAMA twojej strony na FORUM. Strona Główna NAJLEPSZE FORUM REKLAMOWE - Darmowa REKLAMA twojej strony na FORUM.
FORUM REKLAMOWE - Najlepsze FORUM REKLAMOWE w sieci. Skorzystaj z darmowej REKLAMY.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 

Mocny katalog PageRank 8
Dodaj swoją stronę i zwiększ pozycję w Google.


Polecane inne fora reklamowe:
e-forumreklamowe.pl
|| Filmy z Yotutube ||

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyposażenie biura
Autor Wiadomość
edith1
Mały Reklamiarz


Dołączył: 20 Maj 2016
Posty: 606
Wysłany: 2019-09-27, 18:10   Wyposażenie biura

Hmm, jeśli miałabym wyposażyć biuro to pewnie przejrzałabym sklepy internetowe (na przykład podczas wyposażania kuchni zakupy zrobiłam w sklepie https://www.adacor.pl/), no i możesz tez udac się do Ikea, posiadaja spory wybor, wiec mysle, ze cos ciekawego znajdziesz, fajnie byłoby gdyby biuro było również przytulne
 
 
REKLAMA


Dołączył: 24 Sie 2019
Posty: 281
Wysłany: 2019-10-20, 14:50   

 
 
domino24
Mały Reklamiarz


Dołączył: 24 Sie 2019
Posty: 281
Wysłany: 2019-10-20, 14:50   

No jest wiele takich sklepów wystarczy dobrze poszukać np. w ofercie https://sklep.margopack.pl/kartony-na-dokumenty znajdziesz kartony na dokumenty i jak przejrzysz wszystkie ich kategorie to z pewnością znajdziesz inne, rownie potrzebne akcesoria w dobrej cenie ;)
 
 
FrankieeFran
Mały Reklamiarz


Dołączył: 05 Paź 2017
Posty: 50
Wysłany: 2019-10-23, 18:11   

Może i w waszym biurze przydadzą się liczarki, niszczarki do dokumentów? Jezeli tak to zerknijcie sobie na https://www.import-maszyn.eu Tu oprócz takich akcesoriów znajdziecie maszyny pakujące, zgrzewarki foliowe i wiele innych propozycji.
 
 
fiona45
Mały Reklamiarz


Dołączył: 20 Lip 2018
Posty: 103
Wysłany: 2019-10-30, 19:43   

Do biura na pewno przyda się sprzęt drukujący. Widziałam od Epson wiele ciekawych modeli , które mogą się przydać w biurze do druku. Jedna drukarka, a może obsłużyć kilka tak naprawdę urządzeń komputerowych, tabletowych czy telefonów co do druku.
 
 
hulk
Mały Reklamiarz


Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 402
Wysłany: 2019-12-15, 23:13   

Meble możesz kupić nawet używane, jeśli trafi się coś po likwidowanej firmie. Z kolei artykuły do pisania znajdziesz na takich stronach https://www.biurfan.pl/ar...iennicze-cat-61
 
 
Dzennika5
Mały Reklamiarz


Dołączył: 14 Cze 2017
Posty: 95
Wysłany: 2019-12-16, 13:39   

Drukarka, ksero, przede wszystkim komputery do pracy. Na pewno takie sprzęty są bardzo ważne jeżeli chodzi o profesjonalne wyposażenie biura. Powinniście też pomyśleć o solidnych meblach biurowych, macie już te na oku? Na stronie https://ergosystem.pl/ ja znalazłam już kilka nowoczesnych propozycji na urządzenie biura. Pewnie i w waszych też się bardzo przydadzą.
 
 
juliap
Mały Reklamiarz


Dołączył: 06 Gru 2019
Posty: 361
Wysłany: 2019-12-17, 09:52   

W sklepie internetowym Biurwa można znaleźć najróżniejsze akcesoria do biura. Między innymi na przykład różnego rodzaju przyborniki na biurko, które ułatwiają organizację pracy. Polecam rzucić okiem: https://biurwa.pl/przyborniki-na-biurko.
 
 
Tamburyn
Mały Reklamiarz


Dołączył: 26 Paź 2019
Posty: 119
Wysłany: 2019-12-19, 14:21   

Z doświadczenia wiem, że w biurze bardzo przydają się organizery. Mi co chwile coś umyka dlatego zdecydowałem się na zakup takiego plannera książkowego
https://make-it-easy.pl/ . Zawsze sobie w nim zapisuję sprawy do załatwienia i dzięki temu o niczym nie zapominam. Naprawdę warto zainwestować w taki organizer.
 
 
milos
Mały Reklamiarz


Dołączył: 10 Lut 2016
Posty: 153
Wysłany: 2019-12-30, 13:02   

Myślę, że podstawą wyposażenia biura powinny być trwałe, solidne meble - najlepiej zamykane na klucz (jeśli pracujemy z dokumentacją i bazą danych klientów). Dobrym pomysłem jest też sejf, w końcu włamań w ostatnim czasie nie brakuje. Może coś w tym stylu? https://sejfexpert.pl/pl/c/Klasa-II/33
 
 
kajut
Mały Reklamiarz


Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 117
Wysłany: 2020-01-28, 08:13   

To prawda, teraz takie dokumenty trzeba odpowiednio przechowywać bo w przeciwnym razie grożą wysokie kary. Nasze biuro odpowiednio we wszelkie szafy i sprzęt wyposażyła firma http://avarus.pl/ dlatego możemy spać spokojnie, mamy wszystko co potrzebne
 
 
Crystal89
Mały Reklamiarz


Dołączył: 12 Maj 2018
Posty: 390
Wysłany: 2020-02-29, 19:20   

Widzę, że co do odpowiedniego wyposażenia biura i innych kwestii masz tutaj sporo informacji. Ale nikt nie wspomniał o firmowej łazience- gdzie przykładowo możesz do niej kupić wyposażenie? Ale ja to nadrobię... Na stronie https://dotoalet.pl/dozowniki-do-mydla-w-pianie-c-364_218_386.html . Mój znajomy tam robił zakupy i był zadowolony.
 
 
zober
Mały Reklamiarz


Dołączył: 01 Mar 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-03-01, 15:59   

siemka witam
 
 
Łucja3
Mały Reklamiarz


Dołączył: 27 Lis 2017
Posty: 620
Wysłany: 2020-03-01, 17:38   

W każdej firmie nie może zabraknąć drukarki, a najlepiej urządzenia wielofunkcyjnego. Wiadomo, trzeba zrobić kopie, coś zeskanować, czy wydrukować. Wynajmem drukarek zajmuje się firma FaxPol https://faxpol.pl/ W cenie abonamentu jest również serwis. Nie ponosi się dodatkowych kosztów naprawy.
 
 
Marek1989
Mały Reklamiarz


Dołączył: 19 Mar 2020
Posty: 5
Wysłany: 2020-03-19, 15:39   

Do biura na pewno wygodne krzesło, bo trochę spędzisz tam czasu
 
 
julka
Mały Reklamiarz


Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 183
Wysłany: 2020-03-21, 13:04   

Wydaje mi się, że każde biuro powinno zostać wyposażone w system wentylacji. Takie rozwiązanie dostarczy do każdego z pomieszczeń powietrze dobrej jakości. Oczywiście o taki system trzeba dbać, tutaj możecie poczytać jak wygląda kwestia czyszczenia wentylacji: https://brawent.pl/czyszczenie-wentylacji-rob-to-skutecznie/. Nie ukrywam, że dzisiaj, w czasach smogu coraz więcej małych i dużych firm, decyduje się na takie rozwiązania. Nie ma co się dziwić, pracownikom temat jakości powietrza, nie pozostaje obojętny.
 
 
Rumcaj88
Mały Reklamiarz


Dołączył: 24 Mar 2020
Posty: 4
Wysłany: 2020-03-25, 15:23   

https://sklep.margopack.pl/kartony-na-dokumenty Na tej stronie posiadają bardzo dobre kartony na dokumenty.
 
 
gasimov
Mały Reklamiarz


Dołączył: 27 Kwi 2020
Posty: 18
Wysłany: 2020-04-28, 08:11   

Drukujecie dokumenty w biurze czy ksero? My od jakiegoś czasu zlecamy wszystko tutaj https://www.kseroa0.pl/skan-i-archiwizacja/
 
 
amelka12
Mały Reklamiarz


Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 435
Wysłany: 2020-05-04, 16:53   

Jak szukasz odpowiedniego wyposażenia biura to na pewno powinieneś zainteresowac się stroną jaką jest https://itnes.pl/notebooki/notebooki-dell/ znajdziesz tutaj bardzo dobrej klasy komputery które powinny Ci się naprawdę spodobać.
 
 
Jorig
Mały Reklamiarz


Dołączył: 05 Maj 2020
Posty: 126
Wysłany: 2020-05-05, 19:52   

W sprawie wyposażenia biurowego to odsyłam was do firmy Biurimex z Leszna http://biurimex.pl/ Kupicie tam dobrej jakości drukarki, niszczarki, tusze czy tonery. Spodobają wam się ich ceny i markowe produkty. Do tego firma oferuje też serwis drukarek i kserokopiarek a oprócz sprzedaży także dzierżawę kserokopiarek. Warto sobie ich sprawdzić.
 
 
Strelka
Mały Reklamiarz


Dołączył: 29 Kwi 2018
Posty: 113
Wysłany: 2020-05-14, 16:36   

Na takie zakupy jeszcze przyjdzie czas:) Zaczynamy oczywiście od odpowiednich mebli do biura, to jest najważniejsze i oczywiście najbardziej kosztowne. Tu zainteresowały mnie nowoczesne, ergonomiczne rozwiązania od https://mikomaxsmartoffice.com/pl/ Nie tylko proponują tu podstawowe meble do pracy, ale także i takie propozycje jak budki telefoniczne specjalne dla biur, czy też strefy relaksu. Przemyślcie i takie rzeczy, na pewno wam i waszym pracownikom się to przyda.
 
 
Justyna01
Mały Reklamiarz


Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 319
Wysłany: 2020-05-15, 09:21   

Myślę że w każdym biurze nie może zabraknąć odpowiedniego oczyszczacza powietrza. Biuro to miejsce gdzie przebywamy sporą część dnia i dlatego powinniśmy zadbać o jakość wdychanego powietrza. Zajrzyjcie na ten klimator od Adler https://www.adler.com.pl/...Produkt/ms_7914 - nie tylko oczyszcza ale także chłodzi i nawilża powietrze. Nie zajmuje sporo miejsca i posiada aż 4 litrowy zbiornik na wodę co gwarantuje długi czas pracy
 
 
juliap
Mały Reklamiarz


Dołączył: 06 Gru 2019
Posty: 361
Wysłany: 2020-05-19, 08:27   

Na pewno trzeba też pomyśleć o tuszach czy tonerach do drukarek. Bardzo duży wybór tego typu produktów naprawdę wysokiej jakości znajdziecie w ofercie sklepu internetowego Art Jet: https://artjet.pl/pl/c/Tonery/70. Warto się zapoznać.
 
 
Idka
Mały Reklamiarz


Dołączył: 12 Lip 2017
Posty: 333
Wysłany: 2020-05-28, 07:49   

Moim zdaniem w biurze powinny się też znaleźć jakieś tablice suchościeralne, albo przynajmniej jedna. Na takiej tablicy można zapisywać ważne informacje dla pracowników, może też ona pomóc przy prowadzeniu szkoleń ;) Ja widziałam, że takie tablice można niedrogo zamówić na stronie internetowej https://tablice-magnetyczne.com/tablice-magnetyczne-suchoscieralne-180x120 , więc polecam się Wam tam rozejrzeć :)
_________________
...
 
 
Arsek
Mały Reklamiarz


Dołączył: 19 Maj 2020
Posty: 262
Wysłany: 2020-06-29, 22:33   

Jeżeli chodzi o wybór dobrej jakości wyposażenia do biura w zakresie artykułów biurowych, tuszy, tonerów, czy także zamienników części do drukarek to zwróćcie uwagę na https://dobretonery.pl/ gdzie znajdziecie dobrej jakości propozycje w świetnych cenach i z profesjonalnym wsparciu ze strony obsługi klienta oraz przy większych zamówieniach licząc na darmową dostawę.
 
 
Krzywda
Mały Reklamiarz


Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 56
Wysłany: 2020-06-30, 19:02   

Wg mnie warto zainwestowac w zasilacz, a moze nawet zasilacze, UPS do waznych komputerow w firmie. Zobaczcie sami, jaki to jest koszt: https://kompleksmedia.pl/zasilacze-ups-online,c145.html - a plusy?
W razie przepiecia/migniecia pradu - sprzet sie nie uszkodzi, bowiem UPS podtrzymuje zasilanie.
No i otwarte pliki - nie "zgina" z braku pradu - bowiem komputer bedzie nadal dzialac.
Pomyslcie o tym!
 
 
Rometka
Mały Reklamiarz


Dołączył: 30 Sty 2018
Posty: 176
Wysłany: 2020-07-24, 11:38   

W miejscu pracy powinniśmy zadbać o dobrą jakość powietrza . Najlepiej sprawdzi się tutaj oczyszczacz jak i jonizator powietrza dzięki któremu pozbędziemy się jonów dodatnich, które są wytwarzane przez urządzenia elektroniczne. Odpowiadają one za złe samopoczucie i z tego względu taki sprzęt to dobre rozwiązanie, zwłaszcza że w takim pomieszczeniu biurowym spędzamy sporo czasu
 
 
pawelka
Mały Reklamiarz


Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 303
Wysłany: 2020-08-03, 09:00   

Ja bardzo lubie kombinować z wyposażeniem wnętrz. Lubię gdy coś jest nowego, nietypowego i można takie rozwiązanie podziwiać bez końca. W tym moim szaleństwie pomaga mi strona http://www.dekohaus.pl/ , jest rewelacyjna! szczerze mówiąc właśnie ich pomysły i rozwiązania odpowiadają w 100% mojemu gustowi.
 
 
sydney28
Mały Reklamiarz



Dołączył: 03 Sie 2020
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-03, 15:13   

W naszym biurze spędzamy mnóstwo czasu siedząc. Obecnie większość operacji wykonuje się zdalnie, a jak wiadomo brak częstej zmiany pozycji nie działa najlepiej na nasz kręgosłup. Dlatego też warto zakupić fotel rehabilitacyjny do długotrwałego przebywania w pracy, taki jak ten - https://www.ergoexpert.pl...esla-i-taborety Taki wybór powinien odciążyć kręgosłup i zwiększyć naszą wygodę.
 
 
mleczko84
Mały Reklamiarz


Dołączył: 12 Gru 2017
Posty: 268
Wysłany: 2020-09-01, 10:35   

Poprosiłam mojego szefa o przystosowanie stanowiska pracy do mojej kontuzji. Niedługo czeka mnie rehabilitacja po artroskopii kolana i chciałabym, aby wszystko było dla mnie ergonomicznie ustawione, nie było z tym problemu.
_________________
Chcesz się nauczyć jak oszczędzać? Polecam - http://mojepieniadze.net.pl/
 
 
martell
Mały Reklamiarz


Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 138
Wysłany: 2020-09-03, 19:14   

Jeśli szukacie dobrej jakości, wytrzymałych regałów to odsyłam was do firmy, gdzie znajdziecie - do wyboru- regały plastikowe, wtykowe lub śrubowe a mam na myśli firmę Rodło z Bytomia http://www.rodlobytom.pl/ To producent, firma ma dobrą jakość i szeroki wybór produktów, także warto sobie ich sprawdzić. My jesteśmy w 100% zadowoleni z rzeczy u nich kupionych.
 
 
lulu99
Mały Reklamiarz


Dołączył: 01 Cze 2018
Posty: 376
Wysłany: 2020-09-07, 17:14   

Na pewno na wyposażeniu biura powinien znaleźć się dobrej klasy laptop który poprowadzi wszystkie procesy firmowe. Na przykład oferta na różnego rodzaju modele od producenta Dell na stronie https://laurem.pl/pol_m_Laptopy-100.html Powinny cię zainteresować i to nie na żarty.
 
 
Scoffield
Mały Reklamiarz


Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 314
Wysłany: 2020-09-11, 06:35   

Takie tablice magnetyczne suchościeralne jak najbardziej przydają się w biurach i innych tego rodzaju miejscach. Zdarza się, że pozytywnie wpływają na wydajność pracy, bo pozwalają notować i rozrysowywać ważne rzeczy. W razie czego polecam tablice ze sklepu http://e-tablica.pl/142-t...-suchoscieralne. Sam takie posiadam (jedną nawet w domu) i mogę polecić.

;)
 
 
Norbert4443
Mały Reklamiarz


Dołączył: 17 Lip 2019
Posty: 380
Wysłany: 2020-09-19, 09:12   

jak o wyposażeniu biura mowa, to ja polecam, dla lepszego i sprawniejszego funkcjonowania firmy zainwestować w nowoczesne technologie call center typu voicebot. Fajnie to wszystko tutaj zostało opisane https://www.cludo.pl/voicebot-na-infolinii Także polecam tam zajrzeć w wolnej chwili
 
 
domino24
Mały Reklamiarz


Dołączył: 24 Sie 2019
Posty: 281
Wysłany: 2020-09-25, 17:54   

Jeżeli chodzi o zakup mebli biurowych to każdy, kto aranżował własne biuro wie, że jest to dość wymagające zadanie. Trzeba połączyć design z funkcjonalnością i szczerze to gdyby nie porady i wskazówki z artykułu https://www.tygodnikoko.p...katowic-doradza jaki udało mi się znaleźć moje biuro nie wyglądałoby tak dobrze jak teraz dlatego ciesze się, że do takich materiałów wszyscy mamy dostęp za darmo :D
 
 
ahand
Mały Reklamiarz


Dołączył: 06 Paź 2020
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-10-06, 13:08   

Rozwój rozwojem, ale okazuje się, że często najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne i opłacalne. Nie inaczej jest ze stemplami. Nadal są one jedną z najwygodniejszych form znakowania i warto z nich korzystać. Co sądzicie o pieczątce Trodat 5212 https://pieczatki-online.eu/automaty-pieczatek,trodat-professional-5212,242, którą chcę zamówić do swojego biura?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

| | Darmowe fora | Reklama
stat4u